برگزاری نشست علمی اخلاق در ورزش

۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۹ کد : ۲۴۲۴۱ اخبارها
تعداد بازدید:۱۸۳
به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در تاریخ پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲، نشست اخلاق در ورزش توسط پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی در دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
برگزاری نشست علمی اخلاق در ورزش

در این نشست تخصصی که  با مدیریت دکتر غلامعلی کارگر؛ عضو هیات علمی گروه آموزشی مدیریت ورزشی برگزار شد دکتر رسول اسلامی و دکتر مرتضی طیبی از گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی به ایراد سخنرانی پرداختند.

این نشست با سخنان دکتر کارگر در خصوص مقوله اخلاق در عرصه ورزش و فعالیت‌های قهرمانی آغاز شد و در ادامه دکتر اسلامی با موضوع اخلاق و مربیان ورزشی به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان در مطالب خود ارتباط حرفه‌ای و شخصی میان مربی و ورزشکار و کدهای اخلاقی پذیرفته شده را مدنظر داشت.

در بخش دوم از این نشست دکتر طیبی با رویکردی اخلاق‌محور به موضوع ورزش سالمندی پرداخته و نحوه تعامل با سالمندان و لحاظ داشتن شرایط زیستی این قشر از جامعه و نیز ملزومات و استانداردهای اخلاقی را در تنظیم و تجویز فعالیت‌های بدنی آن‌ها مورد بررسی قرار داد.

مخاطبین این نشست اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته‌های علوم ورزشی بودند.

کلید واژه ها: پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی هفته پژوهش و فناوری اخلاق در ورزش دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :