برگزاری دومین نشست از مجموعه "گفت‌وگوهای دوستانه" با حضور دکتر غلامعلی کارگر

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۸۴۸۸ اخبارها
تعداد بازدید:۱۹۶
دومین نشست از سلسله‌ نشست‌های گفتگوی صمیمانه با اساتید علوم ورزشی در تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۰۹ در محل همایش‌های دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.
برگزاری دومین نشست از مجموعه "گفت‌وگوهای دوستانه" با حضور دکتر غلامعلی کارگر

این نشست با همکاری پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی و اداره امور پژوهشی دانشکده تربیت بدنی با سخنرانی دکتر غلامعلی کارگر، دانشیار و پیشکسوت علوم ورزشی برگزار شد. در ابتدا دکتر جلیلی، مدیر نشست ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت‌کنندگان و معرفی استاد سخنران از ایشان دعوت نمود تا از تجربیات علمی و مدیریتی خود صحبت نماید.

دکتر کارگر به ارائه مختصری از زندگی تحصیلی خود پرداخت. وی در سال 1363 در دانشگاه تربیت معلم تحصیلات عالی را در رشته تربیت‌بدنی آغاز نموده و سپس در سال 1368 موفق به ورود به مقطع کارشناسی ارشد در همان رشته و در دانشگاه تربیت‌مدرس می‌شود. در سال 1378 ایشان مقطع دکتری را در رشته مدیریت ورزشی و در دانشگاه تهران سپری می‌نماید.

وی در ادامه با اشاره به دوره‌های مدیریتی خود در مجموعه دانشگاه علامه طباطبائی و در قامت معاون دانشجویی، معاون عمرانی، معاون مدیریت و توسعه منابع و نیز ریاست دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به ارائه تصویری جامع از تشکیل دانشگاه علامه طباطبائی از سال 1363 پرداخت. دکتر کارگر انگیزه تحمل سختی‌ها و از میان برداشتن موانع پرتعداد در این مسیر را مرتبط با علاقه‌های سازمانی دانست که ایشان و همکاران‌شان در این سال‌ها از تشکیل گروه آموزشی تربیت بدنی تا تاسیس دانشکده‌ای مستقل به عنوان پشتوانه خود داشته‌اند. وی همچنین نقش دانشجویان را در ادامه مسیر مهم تلقی نموده و مطالبه‌گری و ایراد انتقاد و پیشنهاد را منجر به تسریع در بهبود شرایط محیطی و آموزشی قلمداد نمود.

در پایان این نشست دکتر هنری، ریییس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در پاسخ به پرسش دانشجویان در مورد زمان تکمیل امکانات ورزشی دانشکده نکاتی را در مورد علل مکان‌یابی تاسیس این دانشکده مبنی بر مجاورت با مجموعه ورزشی آزادی و امکان استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه برای دانشجویان عنوان نمود.

کلید واژه ها: پژوهشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه علامه طباطبائی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی


( ۳ )